ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 1793
بازدید کل : 18661
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




امروز بهار است ...!!!

روزی مرد کوری روی پله های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود. روی تابلو نوشته بود:

من کور هستم لطفا کمک کنید. روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه

بود. او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن را برگرداند و اعلان دیگری

روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و آنجا را ترک کرد.


عصر آنروز روزنامه نگار به آن محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است. مرد کور از

صدای قدمهای او، خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته بگوید، که بر روی آن چه

نوشته است؟ روزنامه نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی

زد و به راه خود ادامه داد.


مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است، ولی روی تابلوی او نوشته شده بود: امروز بهار است، ولی من

نمیتوانم آنرا ببینم. 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت20:39---9 آبان 1390
قدیمی ها وقتی یک اتفاق خوب واسشون می افتاد می گفتند شانس دره خونتو زده حالا من هم بهت میگم شانس دره خونتو زده
دوست عزیز به طور خودمونی بهت میگم اگه دوست داری پول اینترنت خودتو با خود اینترنت بدی بیاتوی این سایت ثبت نام کن و کسب درامد رو شروع کن
توضیح کار: کارش اصلا سخت نیست باید اول ثبت نام کنی بعدش که ثبت نام کردی باید روی تبلیغاتی که سایت بهت میده کلیک کنی و پولتو بگیری
به همین سادگی من هم الان توی این سایت ثبت نام کردم الان ماهیانه 150 هزار تومان درامد دارم

برای ثبت نام به ادرس زیر بروید

http://ebux.ir/?r=335987256




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:امروز بهار است , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com